April 4, 2014

Workout music faves + JT Tickets!

Since there's been quite alot of changes in my personal life, I wanted to make one more change and decided to start working out. Not because I want to lose weight, But I have back issues so that's why I have to create stronger legs, arms, belly and butt muscles.

Aangezien er nogal wat veranderingen zijn geweest in mijn persoonlijke leven, besloot ik nog één ding te veranderen en dat was het beginnen met sporten. Niet om gewicht te verliezen, maar vanwege rugproblemen, waardoor ik ervoor moet zorgen dat mijn benen, armen, buik en bilspieren sterker worden.


Ofcourse the start is always kind of hard, Because you have to find the motivation to keep going and also find out what works best for you. Music? No music? Taking a friend with you? Go to the gym or work out at home?  For me personally, I like to work out in the gym by myself, put some music on and just get going. That way, I don't have to wait for someone and can just do my own thing!

Natuurlijk is het in het begin altijd best zwaar, omdat je de motivatie moet vinden om door te blijven gaan en je moet natuurlijk ook uitzoeken wat het beste voor jou werkt. Muziek? Geen muziek? een vriend/vriendin meenemen? Naar de sportschool gaan of juist thuis blijven en daar oefeningen doen? Ik vind het zelf heel fijn om in mijn eentje naar de sportschool te gaan. Muziekje aan en gaan met die banaan! Op deze manier hoef ik niet elke keer op anderen te wachten en kan ik lekker mijn eigen ding doen!

I usually go to the gym at least 1 or 2 times a week and do excercises at home. So I always like to put my playlist on shuffle mode and see what kind of songs my phone has got in store for me ;-)

Meestal ga ik minstens 1 tot 2 keer per week naar de sportschool en doe regelmatig oefeningen thuis. Dan vind ik het natuurlijk fijn om mijn afspeellijst op shuffle modus te zetten en te zien wat voor nummers mijn telefoon voor mij in petto heeft ;-)

Here are some of my favourite workout songs at the moment:
Hier zijn een aantal van mijn favoriete sportnummers op dit moment:

Sebastian Ingrosso & Tommy Trash - Reload
Afrojack ft. Chris Brown - As Your Friend
Sharon Doorson - Killer
Tiësto - Red Lights
Zedd ft. Hayley Williams - Stay the night
Fedde le Grand ft. Di-rect - Where we belong
Sharon Doorson - Run Run
Eva Simons - I Don't Like You
Sidney Samson & Eva Simons - Celebrate the Rain
Martin Garrix - Wizard

What's your favourite workout song or your favourite song at the moment? xo
Wat is je favoriete nummer voor tijdens het sporten of je favoriete nummer op dit moment? xo


___________________________

P.S. Wegens omstandigheden ga ik het zelf niet redden, dus daarom verkoop ik mijn 3 Justin Timberlake kaarten voor het concert op 17 april in het GelreDome. Heb jij interesse of ken jij iemand die deze zou willen hebben? Laat het mij even weten door een mailtje te sturen naar Fashioniqua@live.nl of even een comment achter te laten! x


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...